Brayan Stoyanov design studio

Като дете винаги помагах на баща ми, да събере реколтата от грозде на село и после да я прибере в избата. Напоследък се улавям, че съм подтиснат, защото сега не го правя. От тогава, винаги съм си мечтал един ден да имам голяма и хубава винарна, където баща ми, да може да предложи произведените от него мелнишко вино и ракия, а майка ми да приготвя вкусни гозби. Едно прекрасно, светло и уютно място, на което да забравиш за времето.

Тези дни, открих една галерия, в която тази моя мечта е изпълнена, в малкото градче Оуквил близо до Торонто Канада. Това приятно, галещо сетивата място е създадено от канадец с български произход и това е Браян Стоянов. За съжаление в момента, не разполагам с повече информация и се  надявам, скоро да мога прибавя още данни за него и неговото студио.

Вашият коментар

